EET byla spuštěna v prosinci 2016
Elektronická evidence tržeb spočívá v tom, že je evidována každá platba a zákazník obdrží od obchodníka účtenku s unikátním kódem. Postup bude takový, že nejpozději při uskutečnění evidované tržby odešle obchodník datovou zprávu prostřednictvím internetového připojení na server Finanční správy, kde budou informace uloženy, a bude vygenerován unikátní kód. Tento kód bude ihned odeslán zpět obchodníkovi na jeho koncové zařízení, které jej vytiskne na účtenku. Každý den půjde řádově o miliony operací, jedná se tedy o poměrně revoluční krok.
Prezident České republiky podepsal 30.3.2016 Zákon o evidenci tržeb a jeho doprovodný zákon. Oba tyto zákony vyšli ve Sbírce zákonů v dubnu a platit začali od května. Po té bude následovat sedmiměsíční lhůta na přípravu pro podnikatele a budou také zajištěna technická infrastruktura a řešení EET. Elektronická evidence bude v 1. vlně spuštěna v prosinci tohoto roku.
- od 1. prosince 2016 se EET týká - Ubytování, stravování a pohostinství
- od 1. března 2017 se zapojí segmenty maloobchod, velkoobchod
- od 1. března 2018 se připojí podnikatelé provozující všechny ostatní činnosti , tzn. svobodná povolání (účetní, právnící, lékaři), doprava, zemědělství
- od 1. června 2018 se jako poslední zapojí řemesla a výrobní činnosti
Proto Vám nabízíme pokladní systém Lynx. S touto ryze českou značkou mám již mnohaleté zkušenosti, v oblasti PC, serverů a pokladních systémů.
Máte zájem o řešení EET? Napište nám: